Hoe werkt het

Met de online applicatie van Docify kunnen uw klanten snel en veilig al hun documenten uploaden die bijvoorbeeld nodig zijn voor een administratie, boekhouding, ib aangifte of contract.

Docify onderscheidt zich met name doordat de gevoelige documenten niet ergens in de cloud worden opgeslagen maar gewoon veilig op je eigen domein. Het oneindig mailen met te grote bijlages of vervelende zip bestanden met wachtwoorden is verleden tijd en alle documenten zijn eenvoudig op te vragen en na download direct weer te verwijderen.

Veilig op eigen domein

Docify onderscheidt zich met name doordat de gevoelige documenten niet ergens in de cloud worden opgeslagen maar gewoon veilig op je eigen domein. Het oneindig mailen met te grote bijlages of vervelende zip bestanden met wachtwoorden is verleden tijd en alle documenten zijn eenvoudig op te vragen en na download direct weer te verwijderen.

Eigen beheersysteem

Door in te loggen via een eigen beheersysteem kun je eenvoudig klanten aanmaken om vervolgens taken toe te voegen zoals het uploaden van een pdf document of jpg foto.
Andere mogelijkheden zijn een opmerking plaatsen of een vraag stellen.

Klantinlog

De klant krijgt vervolgens een email met zijn accountgegevens om te kunnen inloggen op een aparte inlogpagina. Na het inloggen ziet de klant direct de gevraagde documenten met daarbij eventueel een extra uitleg. Ook kan de klant eenvoudig zijn gegevens beheren of direct een vraag stellen.

Virusvrij

Bij het uploaden mogen alleen pdf’s of jpg bestanden worden geupload. Dit zijn veilige bestandstypes omdat Microsft Word documenten bijv. macro’s kunnen bevatten met de kans op virussen.

Encryptie

De bestanden worden veilig opgeslagen op basis van een GUID code (30 karakter encryptie) waardoor de bestanden van buitenaf beschermd zijn. Ook is de map voorzien van een unieke code die op verzoek altijd aangepast kan worden mochten er verdachte omstandigheden zijn.

Voordelen van Docify

De voordelen van werken software van Docify zijn onder meer:

~
Veilig documenten beheren op je eigen domein (Cloudless)
l
Snel en eenvoudig onbeperkt klanten, documenten en taken aanmaken
Aparte klantlogin pagina via je eigen website
Documenten controleren, downloaden en direct weer verwijderen
h
Zelf templates aanmaken voor nieuwe documenten
Geen grote email bijlages meer of zipbestanden met wachtwoord
w
Vraag stellen of opmerking plaatsen zonder te mailen
Zeer veilige omgeving en unieke GUID Encryptie (AVG Proof)
Automatisch emails versturen
Extra maatwerk mogelijk
Helpdesk en support
u
Meer weten? Neem contact op.

Meer informatie?

U kunt via Teamviewer, Google Meet of Microsoft Teams een gratis demo krijgen! Zo kunnen wij u meenemen door de software, kunt u direct vragen stellen en ziet u precies wat de voordelen zijn voor uw bedrijf!